Информатика пәнінен сыныптан тыс іс-шара "Виртуалды марафон".
6 сынып
Мақсаты: балалардың информатикаға деген қызығушылығын дамыту, шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту, информатикаға деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу, компьютермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, Достық, жауапкершілік сезімдерін тәрбиелеу, оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту, оңтайлы шешімдерді таңдауға бағытталған операциялық ойлауды қалыптастыру. Командалар саны: 2 (әр топта 6 адам)) Өткізу уақыты: 45 минут Жоспары 1. Командалардың сәлемдесуі. 2. Футбол. 3. Дартс. 4. Биатлон. 5. Диск лақтыру. 6. Қазіргі бессайыс. 7. Бейсбол. 8. Эстафета. 9. Қорытындылау. 10. Марапаттау. Іс-шара барысы Іс-шараның негізіне олимпиадалық бағдарламаға енгізілген әр түрлі спорт түрлері кіреді. Оқушылар да Олимпиада ойындарына қатысады, бірақ виртуалды.
1. Командалардың сәлемдесуі. Әр команда эмблеманы, ұранын және қатысушыларды ұсынады. 1. "Футбол"Сайысы. Командаға 4 сұрақ қойылады егер командаға дұрыс жауап бермесе, онда жүріс басқа командаға ауысады. Ойын бірінші голға дейін жүреді. Егер қатысушылар тарапынан ережелерді (кеңестер, Шу және т.б.) бұзса, ережені бұзған команда қақпасына "пенальти" тағайындалады, яғни бір күрделі сұрақ қойылады. Егер команда оған дұрыс жауап берсе, гол соғылып, ойын тоқтатылады. (Есеп 0:1 немесе 1:1 болуы мүмкін). Жеңіске жеткен команда 2 ұпай алады. 1. Федордың ата-анасы оның орналасқан жері туралы ақпарат үшін не уәде берді? 1. Автокөлік; 2. Велосипед; + 3. Балмұздақ; 4. Компьютер; 2. Компьютер қандай инфекцияны жұқтыруы мүмкін? 1. простудной; 2. вирустық; + 3. ішек; 4. ешқандай; 3. Компьютер техникасымен жабдықталмаған көліктің қандай түрі? 1. Авиация; 2. Автомобильдер; 3. Мыстан Кемпір; + 4. Кемелер; 4. Компьютер " ағылшын сөзінің бастапқы мағынасы қандай?
1. Телескоптың түрі; 2. Электрондық аппарат; 3. Электронды-сәулелі түтік; 4. Есеп жүргізетін адам; + 1. Қандай құрылғы адам денсаулығына зиянды әсер етуі мүмкін? 1. Принтер; 2. Монитор; + 3. Жүйелік блок; 4. Модем; 2. Бас кейіпкер қандай мультфильмде зұлым күштермен күресу үшін техниканы білу көмектесті? 1. "Қаз-аққулар»; 2. "Кішкентай Мук»; 3. "Пионерлер сарайынан Ивашка"; + 4. "Ален гүлдері»; 3. Қандай құрылғы ақпаратты өңдеуге арналмаған? 1. Арифмометр; 2. Компьютер; 3. Калькулятор; 4. Барометр; + 4. "Малыш и Карлсон" ертегісінен бала туған күніне қандай сыйлық туралы армандады? 1. Компьютер; 2. Ит; + 3. Велосипед; 4. Ұялы телефон;
1. "Дартс"Сайысы. Әр командадан үш қатысушыдан таңдап алынады. Олар компьютерлік бағдарламаның көмегімен дротиктерді кезекпен тастайды. Таңдалған ұпайлардың саны дұрыс жауап үшін есептелетін ұпайлардың санына сәйкес келеді. Сұрақтардың күрделілігі оның бағасына байланысты өзгереді. 1-ден 10 баллға дейінгі баға бойынша сұрақтар 1. Пернесі бар әрекет (басу) 2. Нөл немесе информатикадағы бірлік (бит) 3. Басып шығарушы құрылғы (принтер) 4. Дүниежүзілік жаһандық желі (Интернет) 5. Компьютерлік бағдарламаларды бұзу (хакер) 6. Бастапқы пайдаланушы (шәйнек) Сұрақ бағасы жылғы 11до 17 балл 1. Экрандағы орын көрсеткіші (курсор) 2. Ақпаратты сақтау орны (жады) 3. Компьютерлік ойындардың адам-фанаты (геймер) 4. Икемді магниттік диск (дискета) 5. Қалта есептеуіш құрылғысы (калькулятор) 6. Оқушылар арасында танымал компьютерлік бағдарламалар түрі (ойын) 18 балдан жоғары баға бойынша сұрақтар
1. Компьютердегі пайдаланушы үшін жағымсыз әрекеттерді орындайтын арнайы бағдарлама (вирус) 2. Мәтіндік және графикалық ақпаратты (монитор, дисплей) көрсетуге арналған ЭЕМ құрылғысы) 3. Символ-бөлгіш (бос орын) 4. Компьютердің " миы "(процессор) 5. Қосылған компьютер пайдаланушының әрекетіне жауап бермейтін күй) 1. "Биатлон"Сайысы. Әр командадан бір қатысушыдан шақырылады. Олар осы жолмен жұмбақ файлды тауып, оны шешуі керек. Содан кейін Paint графикалық редакторында топтың басқа қатысушылары бірінші рет болжайтындай болжам салу керек. Дұрыс жауап үшін команда 3 ұпай алады. Егер жұмбақ бірден шешілмесе-1 ұпай. №1 командаға тапсырма. Қарапайым сұр колобок, Ұзын жұқа сымдар, Ал, қорапта - Екі немесе үш түйме. Хайуанаттар бағында қоян бар, Компьютер бар ... (тышқан) №2 командаға тапсырма (ребус). (монитор) 1. Қазіргі бессайыс "байқауы»
1 тапсырма.
Әр дұрыс жауап үшін командалар 1 баллдан алынады. * Екі мұрын қанша? (10) * Жеті Мысықтың қанша құйрығы бар ? (111) * Үш әже қанша құлақ бар ? (110) • Екі ұлдың қанша саусағы бар ? (40: 101000) 2 тапсырма. Әр қалада тыйым салатын тақтайшаларды кездестіруге болады: "иттерді серуендетуге болмайды"," Қоқысты тастамауға болмайды"," газондармен жүруге болмайды " және т.б. Информатика кабинетінде ілуге болатын қандай да бір 2 рұқсат беретін тақтайшаларды ойлап табыңыз. (Әрбір кесте үшін 1 балл.) 3 тапсырма. Ұсынылған ақпарат бойынша А, Б, В сөздерін анықтау қажет. 1. Егер А сөзінен бірінші екі әріп алып, оларға "р" әрпі мен Б сөзін жазса, онда В. сөзі (Винчестер, ус, вирус.) А - қатты магниттік диск; Б-жоғарғы еріннің үстінен жарты шаш; В-зиянды бағдарлама.
2. А сөзі соңғы үш әріптерсіз және Б сөзі соңғы әріптерсіз бірге В. сөзін құрайды (Морзе, демо-нұсқа, модем) А-нүкте мен сызықша таңбаларын пайдаланатын ақпаратты кодтау жүйесінің өнертапқышы; Б-бағдарлама нұсқасы атауының бірінші бөлігі, оның мақсаты-негізгі бағдарламаның ерекшеліктерін көрсету; В-телефон желісі арқылы компьютерлер арасында ақпарат беруге арналған құрылғы. 4 тапсырма. Тортилланың тасбақасы Буратиноның алтын кілтін берді, бірақ 3 қорапты шығарды: қызыл, сары және жасыл. Қызыл қорапта : "мұнда Алтын кілт "; сары қорапта - "Жасыл қорапша бос "; ал жасыл қорапта – "мұнда жылан отыр"деп жазылған. Барлық жазбалар дұрыс емес. Алтын кілт қайда? ( жауап-жасыл )
5 тапсырма. Қазылар алқасы әр команданың бір қатысушысынан ұпайларды санаған кезде (1 минут) мәтінді тереді. Көптеген символдарды жинаған қатысушы өз командасына 2 ұпай әкеледі. "Жақсы көремін, терең және толық білім болу керек, күшті, күшті және тірі махаббат болу керек."(И. В. Гете) 1. Бейсбол " Байқауы» Жүргізуші қатысушылардың алдына белгілі бір затты (мысалы, дискетаны) қойып, өлең оқиды. "Үш" сөзін естігенде, қатысушы Осы затты ұстап үлгеруі тиіс. Бірінші" жалған ұстау " ескертумен, ал екіншісі – баллдардың төмендеуімен айыппұл салынады. Ең жоғары балл саны-3.
Мен сізге айтамын Бір жарым ондаған фразада. Мен үш санды айтамын – Сыйлықты дереу алыңыз. "Бір күні біз щуканы ұстап алдық, сұралған, ал ішінде ұсақ балық көрді, және бір емес, бүтін... жеті". "Өлеңдерді есте сақтағың келсе, олар түнге дейін емес. Ал түнде қайталаңыз Разок-басқа, жақсы ... он". "Шыныққан жігіт армандайды Олимпиада чемпионы болу. Қараңдар, стартта хитри емес, Ал команданы күтіңіз: бір рет, екі,... марш!” "Бір күні вокзалда поезд мен үш сағат күтуім керек еді ...” (Егер жүлде алуға үлгермесе, оны жүргізуші алады). "Ал, достар, сіз жүлде алған жоқпыз, алу мүмкіндігі болған кезде".
1. Конкурс "Эстафета". Әр командадан бір адамнан компьютерге отырады. Жүргізуші сұрақтар оқиды, ойынға қатысушылар компьютерде жауап алады. Бірінші сұрақтар блогы аяқталғаннан кейін қатысушылар өзгереді, командалардың келесі өкілдері шығады және ойынды жалғастырады. Осылайша байқауға әр командадан 4 адамнан қатысады. Әр дұрыс жауап үшін командалар бір баллдан алынады. 1. Кодтау” 1. Растрлық бейненің бір нүктесі (пиксель). 2. Түсті бейнені кодтау үшін қажетті негізгі түстерді атаңыз (қызыл, көк, жасыл). 3. ½ Килобайт қанша байт? (512 байт) 2. "Компьютер” 1. Кез келген ДК ең аз құрамы (СБ, монитор, пернетақта). 2. Винчестер (СБ) орналасқан жері. 3. Компьютерге графикалық ақпаратты енгізуге арналған құрылғы (суреттер, суреттер, мәтін) (сканер). 4. ДК-де жады түрлерін атаңыз (ішкі, сыртқы). 5. Пернетақтадағы бас әріптердің режимі (CapsLock) пернесін басқаннан кейін белгіленеді. 3. "Ақпарат”
1. Адам қоршаған әлемнен (сезім органдары) ақпаратты не арқылы алады. 2. Қандай ақпараттық процесс келесіге сәйкес келеді: суреттер балабақшада болу (сақтау) туралы еске салады. 3. Ақпаратты өлшеудің ең аз бірлігі (бит). 4. Нүктеден кейін жазылған файл атының бөлігі қалай аталады? (кеңейту). 5. 3 негізгі ақпараттық процесті атаңыз (беру, сақтау, өңдеу). 4. "Windows операциялық жүйесі” 1. Ағылшын Windows аудармасында бұл (терезелер). 2. ОЖ жүктелгеннен кейін монитордың экранында (жұмыс үстелі) көрсетіледі. 3. Терезені бүкіл экранға (иә) ашуға болады. 1. Қорытындылау. Қазылар алқасы барлық конкурстардың қорытындысын шығарады, сондай-ақ келесі номинациялар бойынша жеңімпаздарды таңдайды: А) ең жылдам. Б) ең тапқырлық. В) ең көңілді. Г) ең ақылды. 1. Марапаттау. Жеңімпаздар мен қатысушылар грамоталар мен сыйлықтар алады