Класс: 5 |
Количество учащихся, принявших участие: |
Отсутствовали: 0 |
||||
Раздел |
Традиции и праздники в семье. |
|||||
Тема урока |
Мой брат родился. |
|||||
|
|
|||||
Учебные цели достигнуты на этом уроке (чтение на программу ссылка) |
-с помощью опорных слов, прогнозирование содержания диалога в ходе слушаний в целом(Т1); -используя опорные слова правильно, илюстрацияларды описание(А6); -накапливая сведения, создать постер по теме(Ж4). |
|||||
Цели урока |
АНАЛИЗ №1 Все -внимательно слушает интервью; -прогнозирует содержание опорных слов; -знакомятся с иллюстрациялармен; - определяет сведения, сделать постер.
Большинство:- интервью предполагает содержание; -правильно использует опорные слова, - составляют постер по зато имеется редактор хранимых процедур, Построит свою жизнь;
Некоторые из них: -различают содержание диалога; -создавать постер по илюстрациялар доводит свои мысли. . |
|||||
Критерии оценки |
АНАЛИЗ №2 -слушая интервью, предполагает; - различают опорные слова через содержание. -в отношении слова предполагает илюстрацияларға; -создает и строит свою жизнь по илюстрациялар постер, используя опорные слова. |
|||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты жаңа сөздер.(Т)(А)Тірек сөздер; Гүл, сатып алдым, туған кун, перзентхана, інім. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Құрметтеу: «Мәңгілік ел» идеясы негізінде 5.«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» бағытымен ұштастыру арқылы оқушыларды патриотизмге баулу; оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру; Тәрбие: салауатты өмір салты, отбасындағы дәстүрлерді құрметтеу. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
тарих, дене шынықтыру |
|||||
АКТ-ны қолдану/ресурс |
Интербелсенді тақта,компьютер,смайликтер, суреттер |
|||||
Алдыңғы білім |
Есімдер мен атаулар |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 2 мин
3мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Тілек ағашы». Мақсаты: Оқушылар амандасады, тілектерін білдіреді.Бір-біріне деген сенімділігін арттыру, ішкі уәжін қолдау. Тиімділігі: тыңдау, ойлау қабілеттерін дамытады Болжау. Саралау№ 3 Белсенді – әдіс тәсіл №1 «ОЙ ҚОЗҒАУ» Әдісі бойынша сабақтың тақырыбын суреттер көру арқылы анықтау. Сұрақтар; 1.Суреттерде кімнің бейнесі берілген? 2.Отбасында неше адам бар? 3.Туган туыстарының қарым-қатынастары қандай? 4. «Үлкенге ізет-кішіге құрмен» мақалының мағынасын қалай түсінесіздер? Ауызша кері байланыс |
Интербелсенді тақта |
||||
Сабақтың ортасы 5 мин
5мин
7мин
5 мин
5 мин
10 мин
|
(Ж) Сөздікпен жұмыс:
Белсенді –әдіс тәсіл №2«Мотор» Мақсат: оқушының сөйлеу барысында дұрыс сөйлеуін, сөздік қорын молайту, есте сақтау. Тиімділігі: оқушының сөздік қорын молайтуға, дұрыс сөйлеуге сауатты жазуға мүмкіндік береді. Гүл-цветы Сатып алдым- купила Туған күн-день рождения Перзентхана-роддом Інім-младший брат
Ауызша кері байланыс Сергіту сәті; Бейне роликтегі жаттығуларды қайталай отырып оқушыларды сергіту.
Тыңдалым: 1-тапсырма.Диалогпен жұмыс. Белсенді- әдіс тәсіл№3 «ТКО» Мақсаты;оқушылардың тыңдау, көру, оқу дағдыларын дамыту; Тиімділігі; оқушылардың тыңдау , ойлау қабілеттерін дамытады; Мұғалім диалогті 2 рет оқиды. -Сәлеметсің бе? -Сәлеметсің бе? -Сенің атың (есімің)кім? -Менің атым(есімім)-Алма.Ал сенің атың ше? -Менің атым Әсем. -Сен кімге гүл сатып алдын? -Мен анама гүлді сатып алдым. -Сенің ананның туған күні ма? -Жоқ.Анам бүгін перзентханадан шығады.Менің інім дүниеге келді. -Құттықтаймын үлкен азамат болсын. -Рахмет саған. -Ініннің атың(есімің)кім деп қоясындар? -Бауырымның атың(есімің)Аманжол леп қойдық -Жақсы ат(есім)екен. -Сау бол ,мен үйге кетейін. -Сау бол,мен сенімен танысқаныма өте қуаныштымын! Критерий -диалогті мұқият тыңдайды; -мағынасын ажыратады; Дескриптор -диалогті тыңдады; -мағынасын анықтады;
Ауызша кері байланыс
Топқа бөлу; Тәттілердің атаулары арқылы топқа бөлу(сникерс, марс, баунти, твикс) суреттер беріледі. Мақсаты: топқа бөлу арқылы оқушыларды оқуға деген белсенділік пен өзара бірлесе жұмыс жасауға баулу.
2-тапсырма.(Ж.Ж) Айтылым. Тірек сөздерді пайдалана отырып диалог құрастыру. Белсенді-әдіс тәсіл№4 «Сұрақ-жауап» Мақсаты;тыңдау, ойлау ,сұрақтарға жауап беру, Тиімділігі; тірек сөздер арқылы алған білімдерін сұрақ- жауап қою арқылы тексеру. Тірек сөздер; Сенің атың,гүл сатып аламым, перзентхана, менің інім, бауырымның аты, үйге кетейін, танысқаныма өте қуаныштымын. Ауызша кері байланыс Саралау№4 3-тапсырма.(Ұ) Жазылым. Илюстрациялық суреттерді пайдалана отырып постер қорғау.Cуреттер сөйлейді. Белсенді-әдіс тәсіл№5 «Ойлан, жұптас, топтас» Мақсаты;Оқушылардың ойлау қабілеттерімен тыңдау дағдыларын қалыптастыру. Тиімділігі; оқушыларды ойлауға, жауап беруге жетелейді. Критерий -илюстрациялық суреттермен таңысады ; -постер жасайды, қорғайды; Дескриптор -суреттермен таңысады; -постер жасайды; -постерді қорғайды; құрады. |
Сөздер мен сөз тіркестері
суреттер |
||||
Сабақтың соңы Рефлексия 3 мин |
Кері байланыс. Бағалау критерийі бойынша өзін-өзі бағалау.Рефлексия парағын «Білім ағашына» жабыстырады. Бірнеше оқушылардан өзін бағалау деңгейін сұраймын.
. |
Интербелсенді тақта, стикерлер
|
||||
Үйге тапсырма 1мин |
Жаңа сөздерді жаттау. Сабақ тақырыбы аясында мақал-мәтел тауып жаттау ,мағынасын ашу. |
|
||||
|
|
|||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||
Оқушыға көбірек қолдау көрсету үшін кері байланыс, визуальді емес бағалауды жиі қолданамын.
|
Бағалау критерийлерінің негізінде өзін өзі бағалау. СМАРТ тапсырмалар беру арқылы. |
Қазақ әдебиеті, дене шынықтыру, Сабақ кабинетінде жүгірмеу, секірмеу, шуламау, бір – бірін итермеу, «Мәңгілік ел» идеясы негізінде «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» бағытымен ұштастыру арқылы оқушыларды патриотизмге баулу. |
||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Да
|
||||||
Общая оценка
Укажите, что две вещи успешно (преподавание и обучение)? 1.
2.
Прохождение урока способствовала бы что-то лучше, какие два (преподавание и обучение)? 1: в ходе Этого занятия учащиеся класса, какая информация может понадобиться для подготовки к сабағыма о физических или мой следующий тоже. |