Кіріспе
Оқу-тәрбие процесінде тәрбиешінің сипаты, оның жеке басының қасиеттері мен сапасы сияқты қуатты педагогикалық факторды бөліп көрсетуге болмайды. Мұғалімдер мінез - құлқы, ерік күші, темперамент, қарым-қатынас стилі бойынша ерекшеленеді. Тікелей білдіру вспыльчивости, қатыгездік, бесхарактерности дейді фактор туралы білімдерін педагог, психология және педагогика, жалтарған қалыптастыру, өз сипаты мен командасын қамтиды. Тұлғаның педагогикалық беделі тәрбиелеудегі демократия мен тәртіпті білдіру мен дамытудың қолайлы түрін анықтайды.
Өзектілігі
Педагогикалық қызмет-бұл нәтижеге қатысушылар арасындағы қарым-қатынас сипаты әсер ететін қызмет түрі. Мұғалімнің адамгершілік ұстанымына, кәсіби шеберлігіне, мәдениетіне, тұлғасына балаларды оқыту мен тәрбиелеудің күрделі және шешуші міндеттерін ойдағыдай шешу байланысты. Мұғалімнің жеке және кәсіби қасиеттерін түзетуі тәрбиелілік деңгейін айтарлықтай жақсарта алады, яғни оқушылардың оқу іс-әрекетінің жақсаруына әкелуі мүмкін.
Мақсаты: Педагог тұлғасының тәрбие үдерісіне әсер ету ерекшеліктерін зерттеу Міндеттер: - әдебиетті теориялық талдау негізінде "тәрбие процесі" терминін ашу; - тәрбие үдерісіне әсер ететін педагог тұлғасының өзекті сапасын анықтау; - білім беру үдерісінде диагностиканың рөлін анықтау және оның педагогикалық қызметтің табыстылығына әсерін анықтау. Зерттеу материалдары: зерттелетін мәселе бойынша әдеби дереккөздерді талдау. Зерттеу әдістері: талдау, синтез, жалпылау.